Managing & HR Assistant (m/v/x): mensgerichte medewerker met een passie voor cijfers

Wie is DSC?

Direct Social Communications (DSC) verzorgt de fondsenwerving voor een dertigtal goede doelen in België, waaronder Damiaanactie, Handicap International, Voedselbanken, Blindenzorg Licht en Liefde, Stichting Brandwonden, Oxfam, Mercy Ships enz.
Hoe verzamelen wij fondsen? Door het versturen van brieven (direct mail). Dit is onze hoofdactiviteit. Daarnaast zoeken we ook steun voor onze partners via telemarketingcampagnes, e-mailcampagnes en legaten. We zijn een sterk groeiende organisatie met aandacht voor de mens achter onze medewerkers.

Wat houdt je rol in?

  • Je voert taken voor het secretariaat, de dienst boekhouding en de HR dienst nauwkeurig uit :
  • Verwerken van dagelijkse post;
  • Onthaal van bezoekers;
  • Telefoon beantwoorden, alsook de algemene briefwisseling van het bedrijf;
  • Maken van afspraken en reservaties voor de collega’s, voorbereiden van vergaderingen;
  • Aankopen van bureaumaterialen en opvolging van diverse contracten;
  • Organiseren van evenementen;
  • Invullen en filing van verschillende documenten;
  • Samenwerking met de dienst boekhouding;
    • Facturatie aan de verenigingen en opvolging van betalingen
    • Verificatie en registreren van aankoopfacturen en rekeninguittreksels in boekhoudprogramma
    • Opvolgen van de inkomsten van onze partners en opmaak van jaarrapporten
  • Samenwerking met HR dienst:
    • Beheren van verlofdagen, medisch attesten en personeelsdossiers;
    • Beheren van verzekeringen van het personeel;
    • Beheren van reiskosten, gsm abonnementen en internet abonnementen van het personeel;
    • Je houdt personeelsgegevens up to date;
    • Vacatures plaatsen op het internet;
  • Je beschikt over een bachelor HOBU (management, communicatie, handelswetenschappen, boekhouding ….)
  • Je bent zeer goed tweetalig (Nederlands – Frans) en je trekt je uit de slag in het Engels;
  • Je kan uitstekend werken met Outlook, Internet Explorer, Word en Excel en bij voorkeur ook met Powerpoint. Ervaring in een boekhoudprogramma is een pluspunt;
  • Je bent sociaal ingesteld en wilt bijdragen tot een betere wereld;
  • Je bent dynamisch, zelfstandig en sterk communicatief;
  • Open en eerlijke communicatie is voor jou een evidentie;
  • Je bent dienstgericht, georganiseerd, nauwkeuring en je kan vertrouwelijk werken;
  • Je bent leergierig en je voelt je snel verantwoordelijk;
  • Je bent proactief, dienstverlenend en je kan initiatieven nemen.

 

Wat haal jij uit deze rol?

  • Je werkt samen met 35 toffe collega’s die van de wereld een betere plaats willen maken;
  • Een voltijdse job (40u per week met 12 ADV-dagen);
  • Een boeiende en veelzijdige job in een onderneming waar mensen centraal staan;
  • Glijdende uurroosters;
  • Een aantrekkelijk loon met een hele rist extralegale voordelen (van gratis vervoer over maaltijdcheques tot gsm en internet abonnementen, notebook, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering met ambulante kosten en medicijnen);
  • Een toffe werkplek in Brussel makkelijk bereikbaar met het openbaarvervoer (metro, trein en tram op wandelafstand);
  • Gratis openbaar vervoer naar het werk;
  • Een dagje thuiswerken kan ook.

 

Klaar voor een nieuwe uitdaging?

Overtuig ons van je lef! Stuur een motivatiebrief, samen met je cv naar christine.cornez@dsc.be.

 

 


 

 

Contact

Victor Rauterstraat 33
1070 Anderlecht
T 02 280 00 74
info@dsc.be
Contact