Update 30/04: de coronacrisis en resultaten DM-campagnes30/04/2020

Ook deze week mogen we tevreden zijn. We stellen immers vast dat onze fideliseringscampagnes aanhoudend mooie resultaten behalen.

De gemiddelde gift ligt 2 euro hoger in vergelijking met dezelfde periode in 2019. Deze stijging is voornamelijk te danken aan een aantal sterke coronacampagnes in maart en april. Sinds midden april neemt de zeer hoge gemiddelde gift wel wat af, maar over het algemeen noteren we toch nog steeds een aanzienlijk hogere gemiddelde gift dan in dezelfde periode vorig jaar.

Tijdens de eerste vier maanden van dit jaar steeg de totaal ingezamelde som met 25% ten opzichte van 2019.

De Belg blijft dus, zelfs in volle coronacrisis, bijzonder gul. Daarom blijven we het belangrijk vinden om in onze campagnes nog steeds maximaal in te spelen op de huidige situatie.

Voor partnerverenigingen die actief zijn in ontwikkelingslanden geven we mee dat de campagne van 12-12 ten voordele van coronaslachtoffers is gestart. We raden aan om dus zeker te blijven inspelen op de impact van de coronacrisis in de landen waar jullie actief zijn als organisatie. Op die manier kunnen jullie meesurfen op de media-aandacht die de 12-12-campagne zal krijgen. Afgaande op de trend van de afgelopen weken zorgt dit waarschijnlijk voor een boost in de resultaten van je mailings.

We houden je natuurlijk op de hoogte van de verdere ontwikkelingen...

Tot gauw!

Contact

Victor Rauterstraat 33
1070 Anderlecht
T 02 280 00 74
info@dsc.be
Contact